Діагностика та ремонт двигуна
- Заміна ременя ГРМ
- Регулювання клапанів
- Ремонт ГБЦ
- Заміна прокладання ГБЦ
Діагностика та ремонт двигуна Renault
- Заміна ременя ГРМ
- Регулювання клапанів
- Ремонт ГБЦ
- Заміна прокладання ГБЦ
Пн-Пт: 09:00-19:00
Сб-Нд.: Вихідний
Вчасно обслужений автомобіль економить Ваш час та кошти на ремонті.
Рано чи пізно будь-якому власнику автомобіля треба потурбуватися про заміну ременя ГРМ. Слід одразу зазначити, що ця робота має високий рівень складності. Саме тому навіть досвідчені водії не завжди беруться за неї в умовах домашнього гаража. У всіх 100% краще, щоб заміна ременя ГРМ у Києві чи іншому місті країни проводилася компетентними спеціалістами сервісного центру.
Основними труднощами при заміні ременя є:
- дефіцит вільного простору;
- необхідність демонтажу шківа коленвала;
- високі вимоги до точності налаштування ГРМ.
Одним із найголовніших вузлів двигуна є головка блоку циліндрів (ГБЦ) – від її правильної роботи залежать загалом вихідні характеристики двигуна.
Перегріви двигуна, що відбуваються внаслідок витоків охолоджуючої рідини, неправильна затяжка болтів, несправності вентилятора і техрмостата, а також використання вичавленої прокладки призводить до деформації привалювальних площин головки і блоку, утворення прогарів і тріщин поршнів і камер згоряння, і, крім того, це сприяє розподільчого валу.
Через недостатню подачу масла в головку при надмірно густій олії взимку або низькому рівні масла в картері веде до більш швидкого зносу всіх деталей головки.
У разі великого пробігу відбувається зношування фасок тарілок, сідел, торців і стрижнів клапанів, регулювальних шайб, робочих поверхонь штовхачів, що направляють втулок клапанів, шийок, кулачків, підшипників розподільного валу, масловідбивних ковпачків і пружин, регулювальних болтів і рича. Поява шуму під кришкою головки свідчить про знос багатьох деталей.
Сучасний метод ремонту головок циліндрів
Відновлення сідла клапана
Незважаючи на те, що сідла та клапани виготовляються з легованих металів в результаті експлуатації відбувається обгоряння поверхні сідла та тарілки клапана з утворенням раковин та тріщин, а також можливі пошкодження сідла несправним клапаном. Все це призводить до втрати герметичності головної характеристики пари сідло-клапан. Крім надійного ущільнення пари сідло-клапан за робочими фасками форма поверхні сідла впливає і на процеси наповнення камери згоряння свіжою горючою сумішшю та очищення її від газів, що відпрацювали. Адже, враховуючи швидкість проходження газових потоків (до 60-100 м/сек у бензинових двигунів та 50-70 м/сек у дизельних) поверхня сідла повинна мати форму, що сприяє зменшенню завихрень, що виникають при проходженні потоків газів через вузьку кільцеву щілину між сідлом і клапаном. При технічно правильному виконаних допоміжних фасках знижується аеродинамічний опір, покращується наповнення та очищення циліндрів двигуна. Щоб забезпечувати герметичність, не знижуючи при цьому рівень тепловідведення (50-70%), ширина робочої фаски повинна становити 1,2-1,6 мм у впускних та 1,5-2.0 мм у випускних сідел. Велике значення має взаєморозташування робочих фосок сідла та тарілки клапана. Мінімальні деформації та температурні напруження тарілка клапана випробовуватиме, якщо місце контакту припадає на середину фаски сідла.
Немає нічого простішого, ніж самому перевірити зазори клапанів. Але як правильно перевірити та відрегулювати, а у разі потреби замінити клапан. Цю таємницю знає СТО на Березняках Авто Спецсервіс. Зазвичай зазори йдуть насамперед на випускних клапанах. Стук клапанів подразнює нервову систему. Щоб усунути цю проблему, зверніться на СТО на Березняках Авто Спец Сервіс. Фахівці вилікують проблему клапанів та Вашу нервову систему.